Forretningsudvikling

Bæredygtighed – buzzword eller business oppurtunity?

Kunderne efterspørger det, medarbejderne kræver det og verden mangler det  

Indhold:

Bæredygtighed er fundamentet for succes – både professionelt og privat – derfor skal vi alle forholde os til det. Men det er ambitionerne, kerneopgaven, efterspørgslen og omdømmet der afgør, hvordan I udnytter forretningsmulighederne og hvilke. 

På denne workshop lærer du at forstå, hvad bæredygtighed er, hvorfor de tre bundlinjer er centrale og hvilke modeller og fremmedord / hypede buzzword vi er nød til at forstå i praksis.

I kan forvente jer at:

  • forstå hvad bæredygtighed dækker over
  • Indblik i konkrete ”buzz words”/værktøjer
  • Viden om hvordan I kommer i gang og identificere af første step

Udbytte:

Workshoppen – som også holdes som et teaseroplæg – skræddersys til jer med blik for den viden der allerede er tilstede og hvor I er ift. dagsordenen.

Målgruppe: Ledere og virksomheder der er nysgerrige på hvad dagsordenen dækker over og som har lyst til at få argumenter for at komme i gang.

Ønsker I et forløb hvor I får hjælp til at komme I gang med udvikling af en bæredygtig forretningsplan, se ydelsen: Skab en bæredygtig forretningsmodel.

Vil du vide mere?

Kontakt mig, så jeg kan blive klogere på jeres behov og skræddersy et tilbud til jer